ORSZAK TRZECH KRÓLI Ostrołęka 2015
REGULAMIN
Konkurs Plastyczny „W BLASKU GWIAZDY BETLEJEMSKIEJ”
(różne formy ujęcia „Gwiazdy Betlejemskiej”)
Cele konkursu:
- podtrzymywanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia
- rozwijanie i kształtowanie żywej wyobraźni plastycznej
- rozwijanie wyobraźni przestrzennej
- prezentacja talentów plastycznych
- udział wykonawcy z gwiazdą w Orszaku Trzech Króli 2015
Uczestnicy konkursu:
- indywidualni uczestnicy
- dzieci i młodzież, działający w przedszkolach, szkołach, świetlicach, klubach, placówkach kultury, placówkach wychowawczych i innych.
- Uczestnikami konkursu mogą być: uczeń, klasa szkolna, rodzina.
Sposób przygotowania prac
Gwiazda może być wykonana różnymi technikami , jednak przy wykonaniu prosimy pamiętać o tym, że:
– gwiazda musi mieć sześć ramion (wszystkie ramiona równe)
– nie może być w kolorze czarnym
– wysokość gwiazdy wraz z trzonem do trzymania nie może być większa niż 2 metry.
Kryterium oceny prac:
- nawiązanie do tradycji świątecznej;
- pomysłowość i staranność wykonania;
- wrażenie artystyczne.
Na konkurs można zgłosić jedną gwiazdę jednego autora .
Termin składania prac:
Prace należy przynieść w dniu 19 grudnia 2014r. do godz. 12.00 do pani Elżbiety Greloch-Sek szkolnego koordynatora Orszaku sala 21. Komisja oceni prace bezpośrednio przed wyruszeniem Orszaku Trzech Króli.
Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród
- Oficjalne rozstrzygnięcie Konkursu i wręczenie nagród odbędzie się podczas podsumowania przedsięwzięcia Orszaku Trzech Króli.
- Wszyscy laureaci konkursu zostaną powiadomieni o werdykcie jury telefonicznie.
- Organizatorzy konkursu przewidują przyznanie nagrody głównej oraz wyróżnień.
Uwagi końcowe:
- Do każdej pracy należy dołączyć metryczkę zawierającą informacje: tytuł pracy, imię i nazwisko, wiek autora, adres, nr tel. kontaktowego, nazwę placówki oraz imię i nazwisko opiekuna artystycznego.
- Metryczkę z danymi należy wykonać komputerowo. Ozdoby opisane nieczytelnie nie będą brały udziału w konkursie.
- Do metryczki należy załączyć kartkę z podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Organizatora Konkursu Plastycznego w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Poprzez wysłanie prac na Konkurs nieodpłatnie przenoszę na Organizatora prawo do wykorzystania prac we wszelkich możliwych publikacjach oraz na stronach internetowych”. - Nadesłane prace stają się własnością organizatora. Dostarczając prace na konkurs, uczestnik przenosi autorskie prawa na Organizatora, akceptuje warunki regulaminu oraz wyraża zgodę na publikację danych osobowych, wielokrotne eksponowanie prac, zamieszczanie fotografii prac w materiałach reklamowych i na stronie internetowej.
- Organizator zastrzega sobie prawo publikowania prac bez konieczności uzyskania dodatkowej zgody autorów i bez wypłacania im honorariów.
- Oceny prac dokona Jury powołane przez Organizatora, którego werdykt jest ostateczny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji regulaminu.
Dodatkowych informacji na temat Konkursu udziela:
Elżbieta Greloch-Sęk szkolny koordynator sala 21
Jerzy Grabowski pod nr telefonu 514967424