Zaproszenie na wydarzenie 13 maja 2021
Szanowni Państwo!
Zapraszamy Państwa na wydarzenie na żywo, na którym zaprezentowane zostanie działanie Systemu naboru elektronicznego firmy VULCAN. Podczas prezentacji kandydaci uzyskają informację jak wygląda tegoroczny harmonogram naboru i na co zwrócić szczególną uwagę. Kandydat będzie mógł przejść przez proces wyboru placówek, zobaczyć na żywo działanie systemu.
Wydarzenie rozpocznie się 13 maja 2021 r. o godzinie 17:00, będzie trwać maksymalnie 90 minut. Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń. Webinar będzie udostępniony przez stronę rozprowadzającą, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie na serwisie YouTube.
Prosimy Państwa o rozpowszechnienie zaproszenia na wydarzenie do możliwie szerokiej grupy odbiorców np. poprzez umieszczenie zaproszenia na szkolnych witrynach internetowych lub poprzez wiadomość rozesłaną do uczniów za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
Adres strony rozprowadzającej:
https://www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja
Zaproszenie na wydarzenie, wraz z gotowym kodem do wklejenia na stronach internetowych oraz baner znajduje się w plikach do pobrania.
Z poważaniem
p.o. Dyrektora
Wydziału Oświaty
Bogumiła Jarka